Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej Rozumiem

BIO BAZAR

O koncepcie sklepu pop up’owego* myśleliśmy od dawna, jako o sposobie dotarcia do tych klientów którzy cenią sobie smak kawy w zaciszu domowym. Wiemy, że wielu z konsumentów nadal wybiera kawę rozpuszczalną nie mając świadomości że w Polsce od kilkunastu lat działają Palarnie specjalizujące się w wypalaniu kaw wysokiej jakości (Specialty Coffee). 
Wyzwaniem stało się dla nas znalezienie odpowiedniego miejsca, które sprzyjać będzie bezpośredniemu kontaktowi z klientami.

Warszawski Bio Bazar, mieszczący się w dawnej fabryce Norblina przy ul. Żelaznej okazał się dla Nas idealnym miejscem.
 
Postaraliśmy się tak zaprojektować JAVA Pop Up Coffee Shop, żeby można było w niemal ceremonialny sposób zaparzyć kawę z dripa, Chemexu lub Aeropressu.
Odwiedzając nas możesz posłuchać o różnorodności ziaren, sposobach wypalania i zaparzania kawy. O tym jak wykorzystywać nasze zmysły do określania profilu sensorycznego. 
Podpowiemy Ci, które urządzenie wybrać, jak dobrać do niego kawę, jaki stopień zmielenia i jak ją zaparzyć aby w pełni cieszyć się jej smakiem i aromatem.
Bardzo uważnie obserwujemy wszystko to co nas otacza i staramy się przygotować na wszelkie pytania klientów i ich uwagi.
 
Nie chcemy się chwalić ale JAVA Pop Up Coffee Shop jest jednym z najbardziej obleganych i lubianych miejsc na Bio Bazarze. 
Z tygodnia na tydzień powiększa się grupa naszych stałych klientów. Cieszymy się że Wy bez nas tak jak my bez Was nie wyobrażamy już sobie kolejnego dnia!
Zapraszamy!

JAVA Pop Up Coffee Shop znajduje się w Hali nr.5 Bio Bazaru, przy ul. Żelaznej 51/53 w Warszawie
Godziny otwarcia: poniedziałek-czwartek 10h00-18h00, piątek 12h00-20h00, sobota 8h00-16h00 



*Pop up store to błyskawiczny handel detaliczny, najczęściej ulokowany na małych powierzchniach i mający charakter czasowy. Najbardziej popularny w Kanadzie, Wielkiej Brytanii, USA i Australii. Koncepcją projektu sklepów pop up’owych jest tworzenie ich tam, gdzie obecnie najczęściej i najchętniej klienci spędzają czas.