FAQ

ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

Kiedy  otrzymam zamówione produkty?

Zamówienia zazwyczaj są dostarczane w ciągu trzech dni roboczych od opłacenia na stronie.  W sezonie świątecznym czas oczekiwania na przesyłkę może się przedłużyć, o czym informujemy na naszej stronie internetowej.

Jakie metody dostawy są dostępne do wyboru?

Współpracujemy z firmami Fedex i InPost*, która oferuje dostawy realizowane przez kuriera i do Paczkomatów24. Jednym ze sposobów dostawy jest również odbiór osobisty z naszego biura na ul. Palisadowej 20/22 w Warszawie.

Czy jest możliwość kupienia kawy na ul. Palisadowej 20/22, gdzie mieści się siedziba firmy?

Tak, lecz w procesie pracy z kawą zależy nam na jak najświeższym wypaleniu ziaren, aby zachować ich najwyższą jakość. W związku z tym, nie wszystkie kawy będą zawsze dostępne na stanie w danym momencie. Proponujemy zatem, by złożyć zamówienie przez naszą stronę internetową i wybrać tam opcję “odbiór osobisty”.

Kawy, które oferujemy, można nabyć również w naszym Pop-Upie na BioBazarze przy ul. Żelaznej 51/53 w Warszawie.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy to 15,00 zł. Oferujemy darmową dostawę przy zakupach powyżej 100 zł.

SUBSKRYPCJA KAWOWA

Na czym polega subskrypcja kawy?

Subskrypcja kawowa, to pewnego rodzaju abonament, dzięki któremu co miesiąc otrzymujesz wybraną wcześniej kawę (ziarnistą lub odpowiednio zmieloną, zgodnie ze złożonym zamówieniem) bezpośrednio do domu. Decydują się na nią często osoby, które nie chcą tracić czasu na zakupy w stacjonarnych sklepach z kawą w Warszawie, lub w innych miastach.

Na jaki okres mogę zamówić kawową subskrypcję?

Subskrypcję w JAVA Coffee możesz zamówić na dowolny czas, w obu wypadkach nie ponosisz kosztów wysyłki. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie jej trwania.

Ta forma to świetny pomysł nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również dla firm. Dzięki wykupieniu subskrypcji możesz być pewien, że pracownicy mają zapewniony codzienny dostęp do ulubionej kawy.

COM - kawa miesiąca w subskrypcji

Wymyśliliśmy tę subskrypcję, aby regularnie móc zaskakiwać Cię nowymi, ciekawymi ziarnami.

Co miesiąc wybieramy ziarna z całego świata, testujemy, wypalamy i dostarczamy bezpośrednio do Twoich drzwi.

Są to wyłącznie 100% arabiki pochodzące z segmentu Specialty Coffee. Każda z kaw kryje w sobie niepowtarzalny charakter miejsca, w którym jest uprawiana oraz sposobu obróbki ziaren, który ma ogromny wpływ na jej smak.

Jak rozpocząć subskrypcję COM

Już dzisiaj możesz rozpocząć subskrypcję COM od JAVA Coffee Roasters. Gwarantujemy, że się nie rozczarujesz. Zawsze jest to 100% arabika pochodząca z segmentu Specialty Coffee. Każda z kaw kryje w sobie niepowtarzalny charakter miejsca, w którym jest uprawiana, oraz sposobu obróbki ziaren, mającego ogromny wpływ na jej smak.

Kawa miesiąca dostępna jest w dwóch profilach palenia: jasna / drip coffee (stopień palenia, który polecamy do zaparzania alternatywnymi metodami) lub ciemno palona / espresso (polecamy do ekspresów ciśnieniowych, automatycznych i kawiarek).

Subskrypcja PLAN YOUR COFFEE

Ten rodzaj subskrypcji daje Ci gwarancję, że dostaniesz od nas paczkę swoich ulubionych ziaren ze stałej oferty JAVA Coffee Roasters, które sam wybierasz zamawiając subskrypcję. Nie martw się, dobrze wiemy, że gusta się zmieniają, dlatego w trakcie trwania swojej subskrypcji, łatwo możesz dokonywać w niej zmian.

Modyfikacje i zmiany w subskrypcji

Możliwa jest zmiana planu subskrypcji* w czasie jej trwania. Pod koniec każdego miesiąca dostaniesz od nas maila przypominającego o nadchodzącej przesyłce z informacją, że to ostatni moment na dokonanie modyfikacji w jej zakresie.

W każdej chwili możesz skorygować najbliższe zamówienie:

1) zmienić dane do wysyłki - zmiana adresu/nr telefonu

2) możesz też “podarować” wybrane zamówienie innej osobie, wpisując jej dane adresowe

3) dodać, usunąć lub zamienić produkty*

4) wstrzymać lub anulować subskrypcję 

5) sprawdzić harmonogram przyszłych zamówień

7) zmienić częstotliwość otrzymywania zamówień*

*tylko przy opcji PLAN YOUR COFFEE

Możesz także dodać produkt ze sklepu do zamówienia subskrypcji.

ZAMÓWIENIA I KODY RABATOWE

Mam problem ze swoim zamówieniem. Co mogę zrobić?

W takim wypadku, wyślij do nas wiadomość przez formularz kontaktowy, który znajdziesz na stronie, lub zadzwoń pod numer: +48 22 299 62 42 

Aby przyśpieszyć rozwiązanie napotkanego problemu, przygotuj wcześniej numer swojego zamówienia. 

Czy kody rabatowe ze strony internetowej działają na BioBazarze?

Nie. Kody rabatowe działają jedynie przy zakupach na naszej stronie internetowej. W JAVA Pop-Up na BioBazarze pojawiają się jednak co jakiś czas niezależne od sprzedaży internetowej promocje. 

CHARAKTERYSTYKA NASZYCH PRODUKTÓW

Czym jest profil sensoryczny?

Profil sensoryczny to nuty smakowe i aromaty zawarte naturalnie w ziarnach kawy, które wydobywamy z nich podczas procesu palenia. Smaki wyczuwalne po zaparzeniu nie są sztucznie dodane do ziaren.

Uzyskanie dobrze zbalansowanego profilu sensorycznego wymaga odpowiedniego sprzętu, wysokich umiejętności i praktyki po stronie roastera.

Jak świeża jest nasza kawa?

Kawę wypalamy codziennie na bieżąco, zgodnie z otrzymywanymi zamówieniami, by każdorazowo dostarczać klientom tylko najświeższe ziarna. 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI