W tym roku wjeżdżamy w listopad na rowerach! Wspólna akcja funduszu Kapitan Światełko i JAVA

W tym roku wjeżdżamy w listopad na rowerach!

Tak, jak podczas zeszłorocznej edycji dobrze znanej akcji “Wąsopad”, postanowiliśmy wesprzeć Fundację Kapitan Światełko, która od lat tworzy Polską kampanię Mosznowładcy na rzecz szerzenia świadomości i promowania profilaktyki raka prostaty oraz zdrowia wśród Polskich odbiorców. Wiele osób zapuszcza w listopadzie wąsy, które stały się nieodłącznym symbolem Wąsopadowych działań, my natomiast postanowiliśmy w naszych działaniach pojawić się na rowerach, żeby wkręcić Was w dbanie o swoje zdrowie! 

Duża część naszej Javowej załogi (tej wąsatej i nie) to entuzjaści rowerów i generalnie sportu, zatem za nasze tegoroczne hasło postanowiliśmy obrać “Let’s move - ruszaj na badania!”.

Wskakuj na rower i leć się zbadać! Nie pogrywaj ze zdrowiem. Najlepszy moment na zadbanie o swoje zdrowie jest właśnie TERAZ.

Kupując kawę, pomagasz! JAVA Coffee Roasters przekaże 10% kwoty netto Fundacji Kapitan Światełko na rzecz kampanii Mosznowładcy
Picture 1 Picture 2

Jak już kwestię badań mamy załatwioną, to przypominamy także, by mieć na uwadze, że nieodłącznym elementem dobrego zdrowia, tak fizycznego, jak i psychicznego, jest dbanie o codzienne przyjemności. Zarówno zdrowie jak i przyjemność znajdziesz w filiżance dobrej kawy. Na naszym blogu czeka nawet artykuł poświęcony temu, jak faktycznie kawa wpływa na organizm, do którego lektury serdecznie zapraszamy.

Picture 1 Picture 2

Kupując naszą listopadową Kawę Miesiąca, wspierasz kampanię Mosznowładcy, która rok w rok aktywnie promuje listopadowe działania na rzecz zdrowia, w głównej mierze profilaktyki raka prostaty. JAVA Coffee Roasters przekaże 10% kwoty netto, ze sprzedaży naszej Kawy Miesiąca, Fundacji Kapitan Światełko właśnie na rzecz kampanii Mosznowładcy.

Zajrzyj do naszego sklepu, wrzuć kawę do koszyka i rozkoszuj się nią ze świadomością, że jej zakup jest Twoim wkładem w potężną prozdrowotną akcję. 

Razem możemy więcej. Let’s move!

Artykuł przygotowała dla Ciebie Iga Wrzesińska, JAVA Marketing Specialist

Zdjęcia: JAVA Coffee Roasters

 

 

Powrót do blogu